•	ویژگی های یک کلاس درس موثر:

• ویژگی های یک کلاس درس موثر:

اگر کسی از شما به عنوان معلم بپرسد کلاس درس واقعی چگونه شکل می گیرد، چه می گویید؟

کلاس درس موثر کلاسی است که یادگیرندگان در آن از یادگیری لذت می برند و مهارت های مناسبی کسب می کنند. و این ماموریت واقعی مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهی است.

اما اگر کسی از شما به عنوان معلم بپرسد کلاس درس واقعی چگونه شکل می گیرد، چه می گویید؟

مطمئنا عواملی مختلفی در ایجاد یک کلاس درس موثر دخالت دارند که شامل مجموعه ای از عوامل وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دانش آموزان و همۀ افراد دخیل در آموزش مرتبط است.


بیشتر...

مکان مطالعه خوب چه ویژگی‌ها و اهمیتی دارد؟

مکان مطالعه خوب چه ویژگی‌ها و اهمیتی دارد؟

همه ما به دنبال جایی دنج و دوست‌داشتنی برای مطالعه می‌گردیم، جایی که آرامش آن ما را به دنیای عمیق داخل کتاب‌ها ببرد. اگر اهل مطالعه هستید، حتما بارها به این موضوع فکر کرده‌اید که مکان مطالعه باید چگونه باشد؟ رنگ، نورپردازی، امکانات، تهویه، سکوت و غیره از جمله فاکتورهایی است که برای ایجاد به فضای مطالعه جذاب در نظر می‌گیریم. فضایی که ما برای مطالعه انتخاب می‌کنیم می‌تواند باعث افزایش کیفیت مطالعه ما شود.


بیشتر...

مهارتهای زندگی

مهارتهای زندگی

همه ما در زندگی با موقعیت هایی روبرو می شویم که به درستی عمل نکنیم سلامت روانی خودمان و دیگران به خطر می افتد. این موفقیت ها مختلف هستند. به طور مثال: چگونه با دوستان و اطرافیان خود ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه مسئولیت های جدید را بپذیریم ؟ چگونه تصمیم بگیریم؟چگونه مشکلاتمان را حل کنیم؟ چگونه با ترس ، اضطراب ، ناکامی ، افسردگی و فشارهای روانی مقابله کنیم؟


بیشتر...